«Мұғалжар ауданының білім бөлімі» ММ
«Сағашилі жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
КГУ «Сагашилиская общеобразовательная средняя школа» ГУ «Отдел образования Мугалжарского района»
Қамқоршылық кеңесі
Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты: оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші ғана емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.
Әлеуметтік педагогтың міндеттері:
- - балалардың құқықтарын қорғау үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет өкілдерімен жұмыс жүргізу;
- - оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік- педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету;
- - тәрбиеленушілердің өмір сүру жағдайын, отбасының, микроортасының психологиялық, медициналық, педагогикалық ерекшеліктерін зерделеу;
- - оқушымен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның, мектептің арасындағы келістіруші міндетін атқарады;
- - аз қамтылған отбасы балаларының үйірмелермен қамтамасыз ету, олардың бос уақытын тиімді пайдалануын қадағалау;
- - ерекше білімді қажет ететін оқушылармен және үйде оқытылатын оқушылардың құқықтарын қорғайды және олардың қоғамдық ортаға бейімделуіне жағдай жасайды;
- - мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы отбасылардың есебін үнемі жүргізіп отыру;
- - мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, күн көріс деңгейі төмен отбасыдан шыққан балалармен, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен, тұрмыс деңгейі төмен аз қамтылған отбасы балаларының уақытылы әлеуметтік көмек алуын, ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін және жазғы лагерьлермен қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізеді.
№ |
Іс – шаралар |
Орындалу мерзімідері |
Жауаптылар |
Есеп беру нысандары |
|
І. Кластарға, мектепке әлеуметтік төлқұжатты жүргізу |
|||||
1 |
Ұйымдастырушылық іс-шаралар. - Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру. - Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау. |
тамыз |
әлеуметтік педагог |
жоспар |
|
2 |
- «Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік қайырымдылық қорын ұйымдастырып, отбасы жағдайы төмен, аз қамтылаған отбасыларын анықтап, сұраныс бойынша көмек көрсету.Демеушілер тарапынан көрсетілген қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру |
тамыз |
әлеуметтік педагог |
акция аясында Анықтама |
|
3 |
Өгей әке-аналармен, сенім хатпен тұратын оқушыларды анықтау. |
Қыркүйек қазан |
әлеуметтік педагог ДТІЖО,психолог |
Тізім жасақтау |
|
4 |
Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау. |
тамыз |
әлеуметтік педагог сынып жетекші кітапханашы |
анықтама |
|
5 |
Сыныптардағы оқушылар туралы толық мәліметтер. |
қыркүйек |
сынып жетекшілер |
Кластардың әлеуметтік төлқұжаттары |
|
6 |
Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша мектептің әлеуметтік паспортын жасау. |
қыркүйек |
әлеуметтік педагог |
мектептің әлеуметтік төлқұжаты |
|
7 |
Тегін ыстық тамақ ішетін оқушылардың тізімін анықтау үшін 64 қаулы негізінеде оқушыларды тізімге кіргізу. |
Қыркүйек – қаңтар |
Әлеуметтік педагог Қамқоршылық кеңес мүшелері |
Тізім жасақтау |
|
8 |
Тегін тамақпен қамтамасыз етілетін оқушылардың құжаттарын жинау. |
Тамыз- қаңтар |
Әлеуметтік педагог Класс жетекшілер |
Құжат жинақтау |
|
9 |
Мектеп асханасының жұмысын қадағалау. Кезекшілік график жасау |
Үнемі |
Әлеуметтік педагог Медбике Тәрбие ісі орынбасары |
Оқушылардың тамақ ішуін, асханадағы тәртібін қадағалау |
|
10 |
Жаңа жылдық шыршада аз қамтылған, мүмкіндігі шектеулі отбасындағы оқушыларды сыйлықпен қамтамасыз ету; |
Желтоқсан |
Әлеуметтік педагог Мектеп әкімшілігі «Қамқоршылық кеңес» |
Сыйлықпен қамту |
|
11 |
Жетім, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған оқушыларды жаңа жылдық шыршаға қатыстыру Облыс, аудан әкімінің шыршаларына әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды қатыстыру |
Желтоқсан |
Әлеуметтік педагог |
Сұраныс жіберу, құжаттарын тапсыру |
|
12. |
Жетім, жартылай жетім, аз қамтылған, көпбалалы отбасының балаларын жазғы демалыс лагерлеріне демалуға анықтау , тізімін жасау |
Мамыр |
Әлеуметтік педагог |
Тізім жасау, сұраныс жіберу |
|
|
ІІ. Бала құқығын қорғау жұмысы |
||||
1. |
Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен байланыса отырып жұмыс жүргізу. |
жыл бойы |
әлеуметтік педагог,пстхолог |
Анықтамалар |
|
2. |
Өгей ата-анасында тәрбиеленетін оқушылардың үйіне барып, тұрмыстық үй жағдайын зерттеу |
Жылына 2 рет |
әлеуметтік педагог,пстхолог Сынып жетекшілер |
Зерттеу акт |
|
3. |
Дүниежүзілік балалар күніне орай: Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу, балалар құқығының қорғалуы бойынша іс-шаралар ұйымдастыру |
қараша |
ДТІЖО әлеуметтік педагог психолог |
Анықтама |
|
4. |
«Заңды білу –заман талабы» тәрбие сағаттары |
Ақпан |
Сынып жетекшілер |
Анықтамалар |
|
ІІІ. Әр түрлі есепте тұрған оқушылармен жеке профилактикалық жұмыс |
|||||
1. |
ЕББҚЕ , «тәуекел» тобындағы оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу |
жылына екі рет |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер Психологтар. |
Акт, анықтамалар |
|
2. |
Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың мектепішілік және аудан аймағында лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
оқушы құжаттарын жинау |
|
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
|
|||||
1 |
Класс жетекшілерден оқушылар туралы мағлұматтар жинақтау, әр оқушының әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық жеке карталарын толтыру. |
қыркүйек |
Әлеуметтік педагог, педагог-психологтар |
Анықтамалар |
|
2 |
Класс жетекшілер отырысы |
қыркүйек |
ДТІЖО,Педагог психологтар, әлеуметтік педагог. |
Анықтама |
|
3 |
«Жақсы көңіл-күй жан тыныштығы» тренинг. |
Қыркүйек,Наурыз |
Педагог психологтар, әлеуметтік педагог. |
Анықтама |
|
4 |
1,5 класс оқушыларының бейімделуін талқылау. |
Қараша |
Әлеуметтік педагог, педагог-психологтар |
Анықтама |
|
5 |
«Жасөспірімдік кезеңнің ерекшеліктері мен дағдарыстары» |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог, педагог-психологтар |
Анықтама |
|
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
|
|||||
1 |
Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың сабақ кестесі бойынша білім алуын қадағалау. |
үнемі |
әлеуметік педагог |
кеңес беру ата-анасымен сұхбаттасу |
|
2 |
«Отбасы және мектеп -біртұтас тәрбие бесігі» |
Қыркүйек |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
3 |
Білім алушылардың мектепке және орта буынға бейімделу мәселелері. |
Қараша |
Педагог-психологтар, әлеуметтік педагог. |
Анықтама |
|
4 |
«Қауіпсіз – мектеп, қауіпсіз балалық шақ» семинар-тренинг,жадынамалар тарату. |
Қараша |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
5 |
«Интернет желісіндегі балалардың қауіпсіздігі» |
Қараша |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
6 |
«Отбасы социограммасы» |
Желтоқсан |
Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
7 |
Ата-аналарға арналған кеңестер |
Үнемі (қажеттілік туындағанда) |
Психолог Әлеуметтік педагог |
Анықтамалар |
|
8 |
Өгей отбасында тәрбиеленушілердің отбасындағы әлеуметтік, психологиялық ахуалын анықтау . |
Қыркүйек, Қаңтар, сәуір |
Педагог-психологтар, класс жетекшілер, әлеуметтік педагог. |
АКТ |
|
9 |
«Отбасы өмір мәні» |
Қараша |
Педагог-психологтар, әлеуметтік педагог. |
Анықтама |
|
10 |
«Бір әкенің тәрбиесін жүз мектеп бере алмайды. » әкелермен кездесу. |
ақпан |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
11 |
Халықаралық отбасы күніне арналған іс-шара. |
мамыр |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
||
|
VI. Диагностикалау-талдау қызметі |
||||
1 |
Тәртібі қиын оқушыларды анықтау |
Қазан |
Әлеуметтік педагог, педагог-психологтар. |
Анықтама |
|
2 |
Зорлық- зомбылық туралы не ойлаймын? /анонимді сауалнама/ |
қараша, наурыз |
Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
3 |
«Отбасы социограммасы» |
Желтоқсан |
Педагог-психологтар, әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
4 |
Мектептегі буллингті анықтау сауалнамасы |
қаңтар |
Әлеуметтік педагог Психолог Кл.жетекшілер |
Анықтама |
|
5 |
Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 7-11 сыныптар аралығы. |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
|
6 |
Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
талдау |
|
7 |
Келесі жаңа оқу жылына жоспар құру |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
жоспар әзірлеу |
«Сағашилі жалпы білім беретін орта мектебі» КММ КГУ «Сагашилиская общеобразовательная средняя школа»
ГУ «Отдел образования Мугалжарского района»